wtorek, 1 grudnia 2015

~Informacja o Rozdziale Specjalnym i nie tylko! Pilne!~

Więc tak, nie wiem co mam napisać - naprawdę. Cały czas główkuję nad kolejnym rozdziałem - no i nie mam weny. Niby coś tam napisałam... Ale wyszedł mi misz-masz... Więc muszę coś wam napisać moi drodzy czytelnicy...
Na razie opowiadanie na podstawie Słodkiego Flirtu zostaje wstrzymane do odwołania!
Tak... niestety... Ale będą się pojawiać rozdziały "Czarnego Wilka". Mam nadzieję że to Wam się chociaż spodoba :/ I planuje jeszcze jedno opowiadanie - które piszę sama dla siebie dodać.
Ogólnie to mam wiele planów. Naprawdę wiele. Ale nie mam weny do SF... Pojawią się na tym blogu jeszcze różne, inne rzeczy.
Tak więc to wszystko z mojej strony. Dziękuje za uwagę.

Ps. Ktoś czyta tego bloga? :( Bo naprawdę coraz bardziej odechciewa mi się pisać... Nie chcę od Was wymuszać komentarza, ale to podnosi mnie na duchu. Wszelkie wytykanie mi błędów pisemnych itp. jest również mile widziane...

3 komentarze:

  1. Ja czytam i czekam na rozdzial ;-;.

    Zaprazzam do mnie na kolejny ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też czytam : P Choć pewnie wolałabyś bym tego nie robiła XDD Powodzenia w pisaniu i wszystkie na tobą tęsknią! <3 Do następnego Yoru! ~ Rosiczka XDD

    OdpowiedzUsuń